Outward Definitive Edition
Jeśli posiadasz grę podstawową i DLC „Trzej Bracia” na PC, możesz odebrać darmową cyfrową kopię Outward Definitive Edition.
Oprócz zaktualizowanej grafiki wydanie to w naturalny sposób łączy nowe mechanizmy i funkcje Outward i obu DLC – „Soroborczycy” i „Trzej Bracia”, zapewniając zupełnie nowe doznania. Oprócz nowych broni, lochów i wyjątkowych mechanizmów wprowadzonych przez DLC możesz spodziewać się usprawnień ułatwiających rozgrywkę. Poszukiwacze przygód – to najlepszy czas, żeby rozpocząć przygodę w świecie Aurai!
Outward zapewnia wciągające przeżycia z gier RPG połączone z surwiwalową rozgrywką, oferując wyzwanie, które usatysfakcjonuje najbardziej wymagających graczy.
Aby przetrwać w gwarnym, lecz zabójczym świecie Aurai, wymagane są przebiegłość, spryt i dobre przygotowanie. Wymyślaj zróżnicowane strategie na pokonanie wrogów i nie zaniedbuj podstawowych potrzeb, podróżując ze znajomą osobą lokalnie lub online.
Stwórz własne charakterystyczne obiekty w Aurai, pomagając ludności przetrwać w tym bezwzględnym świecie. Dzięki nowej mechanice budowania miasta stajesz się częścią przebudowywania obozu uchodźców w Nowe Sirocco.
Uzbrój się i zwiększaj swoją siłę wraz z zaklinaniem broni, akcesoriów i pancerzy poprzez system zaklęć! Od zwiększonych zadawanych obrażeń przez odporność na warunki pogodowe czy obrażenia od żywiołów, personalizację i nie tylko – wśród przeszło 85 receptur znajdziesz idealne rozwiązanie.