Outward Definitive Edition
Outward'da, gecenin soğuğu veya iltihaplı bir yara karanlıkta gizlenen bir avcı kadar tehlikeli olabilir. Aurai'nin uçsuz bucaksız dünyasını solo veya eşli modda keşfet. Definitive Edition, hem DLC'lere hem de oyun kalitesi iyileştirmelerine sahiptir.
PC'de temel oyuna ve Üç Kardeş Dağları DLC'sine sahipsen, Outward Definitive Edition'ın ücretsiz bir dijital kopyasını alabilirsin.
Bu sadece görsel bir iyileştirme olmamakla birlikte aynı zamanda yepyeni bir deneyim gibi hissettirmek için Outward ve her iki DLC, Soroborlular ve Üç Kardeş Dağları'nın yeni mekaniklerini ve özelliklerini doğal olarak birleştiriyor. Yeni silahlar, zindanlar ve DLC'lerin benzersiz mekaniklerinin yanı sıra, oyun kalitesinde iyileştirmeler de bekleyebilirsin. Maceracılar, şimdi Aurai dünyasını keşfetmek için en iyi şansınız!
Outward, hayatta kalma oyun tarzıyla sürükleyici bir RYO deneyimi sunarak en hırslı oyuncular için bile son derece ödüllendirici bir meydan okuma sunuyor.
Aurai'nin göz kamaştırıcı ama bir o kadar da ölümcül dünyasında hayatta kalmak için kurnaz, zeki ve hazırlıklı olmalısın. Düşmanlarını yenmek için çeşitli stratejiler geliştir ve seyahatini yerel ya da çevrim içi bir arkadaşınla paylaşarak temel ihtiyaçlarını karşıla.
Halkın bu acımasız dünyada hayatta kalmasına yardım ederek Aurai'de kendi eserini yarat! Yeni Şehir İnşa sistemiyle, Mülteci Kampını Yeni Sirocco'ya dönüştürme çalışmalarının bir parçası oluyorsun.
Zırhlan ve büyü sistemi aracılığıyla silahlarını, ziynetlerini ve zırhlarını geliştirerek güçlen! Artan hasar, hava koşullarına dayanıklılık, elementsel hasar, kişiselleştirme ve hatta daha fazlası ile birlikte 85'den fazla tarif arasından mükemmel büyünü bulacaksın.