Pacific Drive: Ritual Edition
The Ritual Edition includes the base game "Pacific Drive," four cosmetic packs, and the "Whispers in the Woods" expansion. The Ritual Edition is a complete package intended to give you the full Pacific Drive experience!
Pacific Drive is a first-person driving survival game with your car as your only companion. Navigate a surreal reimagining of the Pacific Northwest, and face supernatural dangers as you venture into the Olympic Exclusion Zone. Each excursion into the wilderness brings unique and strange challenges as you restore and upgrade your car from an abandoned garage that acts as your home base. Gather precious resources and investigate what’s been left behind in the Zone; unravel a long-forgotten mystery while learning exactly what it takes to survive in this unpredictable, hostile environment.
Whispers in the Woods is a brand new story for you and your trusty station wagon. Available at any point after the first few hours of the game, this expansion takes you deep within a new and mysterious part of the Olympic Exclusion Zone’s forests. Marked with strange symbols and effigies, these woods are filled with new dangers and mysteries to uncover. Find and experience the power of Artifacts, each adding bizarre and inexplicable new effects.
Get ready to blast off with this customization pack for Pacific Drive, including additional items themed around space exploration, that you can use to customize your station wagon.
Navigate the post-apocalyptic landscape with style like never before with Pacific Drive: Anomalous Customization Pack that adds new anomaly themed cosmetic items for your station wagon.
Decorations, a little hot cocoa, and cozy friends are all you need to hibernate for the season. Prepare for the cold and decorate your station wagon with winter themed cosmetics!