Pacific Drive: Whispers Edition
The Whispers Edition of “Pacific Drive” includes the base game and its new expansion, “Whispers in the Woods”. Experience the rise of a terrifying new group of Anomaly obsessed fanatics on your journey through the Olympic Exclusion Zone.
Pacific Drive is a first-person driving survival game with your car as your only companion. Navigate a surreal reimagining of the Pacific Northwest, and face supernatural dangers as you venture into the Olympic Exclusion Zone. Each excursion into the wilderness brings unique and strange challenges as you restore and upgrade your car from an abandoned garage that acts as your home base. Gather precious resources and investigate what’s been left behind in the Zone; unravel a long-forgotten mystery while learning exactly what it takes to survive in this unpredictable, hostile environment.