Pacific Drive: Ritual Edition
Ritual Edition indeholder grundspillet "Pacific Drive", fire kosmetiske pakker og udvidelsen "Whispers in the Woods". Ritual Edition er en komplet pakke, der giver dig den fulde Pacific Drive-oplevelse!
Pacific Drive er en overlevelses- og racerspil i første person, hvor din bil er din eneste ven og følgesvend. Kæmp dig gennem en surrealistisk version af det nordvestlige hjørne af USA, og stå overfor enorme farer, når du begiver dig ind i Olympic Exclusion Zone. Det kan næsten føles som en "roadtrip", når du tager på udflugter i vildnisset og møder underlige og unikke udfordringer, så du kan renovere og opgradere sin bil i et forladt værksted, der også er din base. Find værdifulde ressourcer, og find ud af, hvad der er blevet tilbage i The Zone, mens du optrevler et glemt mysterium og opdager præcis, hvad det kræver at overleve i disse uforudsigelige og fjendtlige omgivelser.
Whispers in the Woods er en helt ny historie for dig og din trofaste stationcar. Denne udvidelse er tilgængelig når som helst efter de første få timers spil, og den tager dig dybere ind i en ny og mystisk del af Olympic Exclusion Zones skove. Disse træer er markeret med mærkelige symboler og figurer, og er fyldt med nye farer og mysterier, der skal udforskes. Find og oplev artefakternes magt, der hver især kommer med bizarre og uforklarlige effekter.
Gør klar til en rumrejse denne tilpasningspakke til Pacific Drive, der indeholder ekstra rumtematiserede genstande, som du kan tilpasse din stationsvogn med.
Kør gennem det postapokalyptiske landskab med stil som aldrig før med Pacific Drive: Anomalous Customization-pakken, som byder på nye anomaly-inspirerede pyntegenstande til din stationcar.