Pacific Drive: Ritual Edition
Ritual Edition zawiera podstawową wersję gry Pacific Drive, cztery pakiety kosmetyczne i dodatek Whispers in the Woods. Ritual Edition to pełny pakiet, który gwarantuje kompletne wrażenia Pacific Drive!
Pacific Drive to pierwszoosobowa surwiwalowa gra jazdy, w której jedynym towarzyszem jest twój samochód. Odwiedź surrealistyczną wersję północno-zachodniego wybrzeża USA i zmierz się z nadprzyrodzonymi niebezpieczeństwami Olimpijskiej Strefy Wykluczenia. W tej „grze drogi” wyruszasz na kolejne wyprawy i mierzysz się z niepowtarzalnymi wyzwaniami. W opuszczonym warsztacie, który jest jednocześnie twoją bazą, musisz wyremontować i ulepszyć swój samochód. Zbieraj cenne zasoby i badaj, co jeszcze zostało w Strefie. Odkryj dawno zapomnianą tajemnicę i naucz się przetrwać w nieprzewidywalnym wrogim otoczeniu.
Whispers in the Woods to całkiem nowa fabuła dla ciebie i twojego wiernego kombi. Dostępny w każdej chwili po pierwszych kilku godzinach gry, dodatek ten zabiera cię głęboko w nową, tajemniczą część lasów Olimpijskiej Strefy Wykluczenia. Miejsce to jest pełne dziwnych symboli i kukieł oraz czyha tam mnóstwo nowych niebezpieczeństw i tajemnic do odkrycia. Znajdź i użyj mocy artefaktów, z których każdy dodaje dziwaczne i niewyjaśnione nowe efekty.
Przemierzaj postapokaliptyczne tereny z klasą jak nigdy dotąd z pakietem Pacific Drive: Anomalous Customization Pack, dodającym do twojego kombi nowe elementy kosmetyczne anomalii.