Pacific Drive: Ritual Edition
Pacific Drive, tek dostunun araban olduğu, deneme tabanlı birinci şahıs bir araba kullanma ve hayatta kalma oyunudur. Pasifik Kuzeybatı'nın baştan imgelenmiş sürreal bir hâlinde dolaş ve Olympic Exclusion Zone'a doğru ilerlerken doğaüstü tehlikelerle yüzleş. Roguelike oyunlara benzeyen bu yolculuk oyununda merkez üssün olarak kullandığın terk edilmiş bir garajda arabanı yenilemek ve geliştirmek için yapacağın her gezinti, seni benzersiz ve garip mücadelelerle karşı karşıya bırakacak. Değerli kaynaklar topla ve bölgede bırakılmış şeyleri araştır. Bu tahmin edilemeyen, tehlikeli ortamda hayatta kalmak için yapman gerekenleri öğrenirken uzun zamandır unutulmuş bir gizemi açığa çıkar.
Whispers in the Woods seni ve steyşın vagonunu yepyeni bir hikâyeye sürüklüyor. Oyunun ilk birkaç saatinden sonra erişilebilen bu ek paket, seni Olympic Exclusion Zone ormanlarının yeni ve gizemli derinliklerine götürecek. Yeni tehlikeler ve açığa çıkarılacak gizemlerle dolu bu ormanlar, tuhaf semboller ve heykellerle işaretli. Her biri acayip ve esrarengiz yeni etkiler veren güçlü eserleri bul ve deneyimle.
Steyşın vagonun için yeni aykırı temalı kozmetik eşyalar içeren Pacific Drive: Olağan Dışı Özelleştirme Paketi ile kıyamet sonrasından kalma topraklarda eşi benzeri görülmemiş bir tarzla tur at.