Pacific Drive: Whispers Edition
Pacific Drive, tek dostunun araban olduğu, birinci şahıs sürüş ve hayatta kalma oyunudur. Sürreal bir şekilde yeni baştan yaratılmış Pasifik Kuzeybatı bölgesini keşfet, Olympic Exclusion Zone’da doğaüstü tehlikelerle yüzleş. Roguelike oyunlara benzeyen bu yolculuk oyununda merkez üssün olarak kullandığın terk edilmiş bir garajda arabanı yenileyip geliştirecek, çıkacağın her yolculukta benzersiz ve garip mücadelelere atılacaksın. Zone’da terk edilmiş şeyleri keşfedecek, değerli kaynaklar toplayacak, ve bu öngörülemez, tehlikeli ortamda hayatta kalmak için yapman gerekenleri öğrenirken unutulmuş bir gizemi de açığa çıkaracaksın.