Parkitect
Parkitect to symulacyjna gra biznesowa, w której Twoim zadaniem jest budowanie parków rozrywki i zarządzanie nimi! To połączenie najlepszych cech klasycznych gier z parkami rozrywki oraz innowacyjnych funkcji i zawartości. Teraz gra umożliwia rozgrywkę kooperacyjną dla nawet 8...
Twórz własne kolejki górskie, zaprojektuj doskonale funkcjonujący park rozrywki, który podbije serca Twoich gości, i spróbuj przejść całą kampanię.
Wisienką na torcie Twojej kreacji będzie zaprojektowana przez Ciebie kolejka górska! Opracuj ją samodzielnie lub wybierz gotowy projekt spośród wielu ciekawych schematów. Kręciołki, pętle, szybkie wzloty i szybowanie… dzięki ponad 70 rodzajom najpopularniejszych kolejek z parków rozrywki Twoi goście nigdy nie będą się nudzić.
Przejdź wymagającą kampanię, zostawiając za sobą mnóstwo niesamowitych konstrukcji! Przetestuj swoje umiejętności zarządzania parkiem i projektowania kolejek górskich, przechodząc 26 scenariuszy gry z unikalnymi ustawieniami. Gdy już je ukończysz, wciąż czekają Cię liczne atrakcje – możesz pobrać scenariusze stworzone przez społeczność lub skorzystać z edytora, by utworzyć je samodzielnie. Dzięki generatorowi krajobrazów szybko wykreujesz własne, wyjątkowe otoczenie. Jeżeli drzemią w Tobie pokłady kreatywności, skorzystaj z trybu piaskownicy!