PATLABOR the Case Files
A 3D action game that lets you relive iconic PATLABOR scenes. Play Main Missions and Another Side Missions from both sides. Pilot over 20 Labors, including Ingram, Griffon, and Type Zero, in missions, target practice, and Labor-versus-Labor battles.Relive many iconic scenes from Mobile Police PATLABOR in this 3D action game.
A 3D action game that lets you relive many of the most iconic scenes from PATLABOR.
Take on "Main Missions" and "Another Side Missions" from the perspectives of both Special Vehicles Section 2 and the opposing side.
Pilot iconic Labors such as Ingram, Griffon, and Type Zero to complete missions.
The "Simulator Mode" also lets you take on target practice and Labor-versus-Labor battles, featuring more than 20 playable Labors.
Although they became widely adopted in the construction and civil engineering industries, crimes involving Labors also increased dramatically.
Enjoy story sequences featuring the members of Division 2 of Special Vehicles Section 2.
In addition, the main theme, "the Case Files," was newly composed by Kenji Kawai.