Phantom Blade Zero
S-GAME præsenterer Phantom Blade Zero, en fusion af klassisk Wuxia-fortælling og spændende action drevet af Unreal Engine 5. Du spiller som Soul, en kriger, der kun har 66 dage tilbage at leve i. Bekæmp lejemordere, afslør dødelige sammensværgelser, og forsvar dine værdier.