Phantom Blade Zero
S-GAME, klasik Wuxia hikâye anlatımını ve heyecan verici aksiyonu Unreal Engine 5 ile birleştiren Phantom Blade Zero'yu sunar. Hayatta 66 günü kalan bir savaşçı olan Soul olarak oynuyorsun. Suikastçıları savuştur, dünyayı bitiren komploları çöz ve değerlerini hayatınla savun.
Epic Games Store'da Phantom Blade Zero'yu satın al ve Fortnite'ta Soul kıyafeti, Sanguine Baltası ve Sırt Süsü'nü alım hediyesi olarak kap.