Planescape: Torment: Enhanced Edition
Planescape: Torment: Enhanced Edition wskrzesza obsypaną nagrodami grę RPG z lat 90., dodając nowe rozwiązania dla współczesnych graczy. Zanurz się w tej rozbudowanej fabularnie klasyce, z niezwykłą magią, osobliwymi postaciami i lokacjami z całego Wieloświata Dungeons & Dragons!
Wydana w 1999 r. gra Planescape: Torment spotkała się z powszechnym uznaniem krytyków, tym samym zdobywając wiele nagród RPG roku za swoją niekonwencjonalną fabułę, postaci oraz rozbudowaną rozgrywkę.
Tworzenie postaci to dopiero początek. W zależności od twoich wyborów Bezimienny może zmieniać swoją klasę, charakter, a nawet zdobywać nowe umiejętności.
Jesteś Bezimiennym, niezdarną istotą pokrytą bliznami i tatuażami zebranymi w ciągu niezliczonych żywotów—żadnego z nich nie pamiętasz, ale one wkrótce przypomną ci o sobie. Do życia budzi cię Morte, latająca czaszka, powierniczka sekretów. Wasza wspólna wyprawa przeniesie Bezimiennego z brudnych zaułków Sigil do tajemniczych Sfer Zewnętrznych, a nawet do samych piekielnych czeluści.
Metropolia Sigil jest usiana portalami, które pozwalają przenieść się w dowolne miejsce w rzeczywistości, o ile posiadasz odpowiedni klucz. Sigil, zwane też Miastem Drzwi, to teren neutralny, gdzie demony, dewowie i rasy z całego Wieloświata gromadzą się pod uważnym okiem Pani Bólu, tajemniczej władczyni miasta. W miejscu tym słowo jest potężniejsze od miecza, myśl określa rzeczywistość, a wierzenia mogą zmieniać oblicze światów.