Predator: Hunting Grounds
Zagraj w asymetryczną strzelankę wieloosobową o starciach ludzi z Predatorem. Jako członek drużyny wykonaj misje, unikając Predatora. Możesz też wcielić się w Predatora i zapolować na swoją ofiarę.
Predator: Hunting Grounds to wciągająca, asymetryczna strzelanka wieloosobowa* z akcją osadzoną w ostępach lasów tropikalnych, w których Predator poluje na wyjątkowo niebezpieczną zwierzynę. Graj jako członek elitarnej, 4-osobowej drużyny sił specjalnych i spróbuj wykonać powierzone wam zadanie, nim dopadnie was Predator. Możesz też zagrać jako Predator, aby polować na najbardziej wartościowe ofiary, wybierając broń z gamy zabójczych kosmicznych technologii i zbierając kolejne trofea.
Wkrocz do wirtualnego świata, w którym wiernie odtworzono nastrój i charakterystyczne elementy uniwersum Predatora. Zuchwali żołnierze ożywiają bujnie porośniętą dżunglę rytmem swych kroków, pewnie zmierzając do celu operacji. Rozbłyski światła w koronach drzew i złowrogie odgłosy kliknięć wskazują, że komandosom przyjdzie zmierzyć się z wyjątkowo morderczym przeciwnikiem. Na wielbicieli Predatora czekają nieodzowne elementy uniwersum, w tym zapadający w pamięć muzyczny motyw przewodni, odbijająca światło sylwetka zamaskowanego łowcy czy jego technologia termowizyjna — ale też i zupełne nowości.
Żołnierze sił specjalnych mają do dyspozycji najnowocześniejsze pistolety, karabiny szturmowe, strzelby, granaty oraz broń ciężką**. Z kolei Predator poluje na nich z użyciem zabójczych kosmicznych technologii: działka plazmowego, teleskopowej włóczni, inteligentnego dysku, ostrzy w nadgarstkach i nie tylko.
Przenieś się do Ameryki Południowej i odwiedź kilkanaście niebezpiecznych stref walki, porośniętych wysokimi drzewami oraz gęstymi zaroślami. Nad brzegiem stoją zabudowania, których strzegą dobrze ukryci partyzanci. Zróżnicowane otoczenie pozwala komandosom zbliżyć się do celu na kilka sposobów — mogą poruszać się całym oddziałem lub rozdzielić na kilka mniejszych grup. Predator może za to przemieszczać się w koronach drzew, skradając się wśród gałęzi i tropiąc ofiary z nadludzką szybkością.