Predator: Hunting Grounds
İnsanla Predator'ı karşı karşıya getiren, asimetrik çok oyunculu nişancı oyunu oyna. Ateş Timinin bir parçası olarak, Predator seni bulmadan önce görevleri tamamla. Ya da Predator ol ve avını avla.
Predator: Hunting Grounds , Predator'ın en zorlu avını takip ettiği dünyanın ıssız ormanlarında geçen, sürükleyici bir asimetrik çok oyunculu* nişancı oyunudur. 4 kişilik seçkin Ateş Timinin bir üyesi olarak oyna ve Predator seni bulmadan önce milis operasyonlarını tamamla. Veya çok kapsamlı ölümcül uzaylı teknolojileri arasından seçim yaparak en değerli avını avlamak için Predator olarak oyna ve ödüllerini tek tek topla.
Tamamen Predator evreninin hikâyesine özgü görünüş ve hisse sahip bir dünyaya adım at. Yemyeşil orman, hedefe doğru ilerleyen askeri timin görüntüsü ve sesleriyle canlanıyor. Ağaçların tepesindeyken, yanıp sönen ışıklar ve uğursuz çıtırdama sesi, ekibin ölümcül bir rakiple karşı karşıya olduğu hissini güçlendiriyor. Predator evreninin hayranları, destansı Predator tema şarkısından oyuna özgü ışık bükücü pelerin ve termal Predator görüşüne kadar hem tanıdık hem de yeni bir düzenin keyfini çıkaracak.
Bir Ateş Timi üyesi olarak tabancalardan saldırı tüfeğine, av tüfeğinden el bombasına ve ağır silahlara kadar son teknoloji ürünü bir cephanelik kullan.** Predator olarak ise omuza monte Plasma Caster, Combistick, Akıllı Disk, Bilek Bıçakları ve daha fazlasını içeren ölümcül uzaylı teknolojisiyle avlan.
Güney Amerika'nın tehlikeli, sık ormanlı ve yaygın çalılıklarla dolu çok sayıda çatışma bölgesine adım at. Gerilla askerler, su kenarındaki savunma barınaklarının arasında iyice kamufle olur. Ateş Timi hedefe ulaşmak için ister bir birlik olarak hareket etsin veya stratejik olarak dağılmış olsun, oyundaki zengin ortam, yaklaşımını mükemmelleştirmen için farklılıklar içeren bir çevre sunar. Predator içinse, doğaüstü becerilerini kullanmak, ağaç gövdelerine tırmanmak ve avını korkutucu bir hızla takip etmek amacıyla dalların arasında gizlenmek için ağaçlar biçilmiş kaftandır.