PROPHUNT
Som Prop skal du bruge omgivelserne som din legeplads til at narre dine fjender. Brug dine camouflageevner til at smelte sammen med objekter. Brug dine evner strategisk for at overleve så længe som muligt.
Som Hunter skal du ubarmhjertigt spore og chikanere Props. Koordinér din søgen for at afsløre bedragerne. Vælg, hvordan du vil bruge dine evner: fra en mere aggressiv stil til en mere gennemtænkt stil.
Verden er faldet i global geopolitisk kaos. Efter udløbet af Antarktistraktaten fra 1959 og den betydelige udtømning af verdens olieressourcer har de store militærmagter indledt en total krig om kontrollen med det hvide kontinents olie, hvilket har ført til næsten total sammenbrud af regeringerne. Private virksomheder – alle militariserede – dominerer nu det, der er tilbage af verden, og kæmper mod hinanden om forurenede områder, der er uegnede til menneskeligt liv, ofte ved hjælp af maskiner og robotter.
Mød dine modstandere i førstepersonsperspektiv: et flydende, moderne og taktisk skydesystem, der er designet til at give jægerne den samme spænding som de bedste FPS-spil.
Kortvalg, spiltilstand, antal spillere, beta-funktioner, AI-spillere, kampvarighed, skjuletid, antal runder, private kampe... Alt kan tilpasses, så du kan skabe den spiloplevelse, der passer dig bedst.
Når du opretter et spil, kan du vælge at aktivere visse betafunktioner. Disse funktioner er stadig i testfasen, men du kan allerede nyde dem og give os din feedback, så vi sammen kan skabe det bedst mulige spil!
Stormgevær eller haglgevær? Splintgranat eller claymore? Hvilken evne skal jeg vælge for at specialisere min spillestil? Det er ikke et let valg... Opdateringer vil kun udvide arsenalet af nye våben, evner og kosmetik.