Early access is important for us because it allows us to collect the opinion and all the suggestions of the players in order to make the multiplayer aspect of the game correspond to its community and to the players. It allows us to improve existing features and add new ones based on player recommendations.
We plan to take the game out of the early access phase when we and the community are fully satisfied with the product.
We plan to add a lot of features that the community has requested, including new game modes, maps, weapons and gameplay mechanics.
The current state of the early access version is detailed in the "About this game" section.
We do not anticipate any price changes during the game's early access phase. The price may change after release.
The involvement of the community in the development process is paramount. Thanks to the many social networks on which we communicate such as Discord or X, the community can propose and actively communicate with us at any time.
We plan to update the game approximately every 1-2 months until it reaches version 1.0. Updates will include bug fixes, improvements, and brand new features.
Of course! We appreciate receiving feedback from players, as it allows us to identify potential improvements. You can share your thoughts and report bugs on our Discord server, in dedicated text chat rooms. You can also help us by participating in the occasional playtests we organize.