Mengapa Akses Awal?
Kami merancang untuk mengeluarkan permainan daripada fasa akses awal apabila kami dan komuniti benar-benar berpuas hati dengan produk tersebut.
Kami merancang untuk menambah banyak ciri yang telah diminta oleh komuniti, termasuk mod permainan baharu, peta, senjata dan mekanik permainan.
Kami tidak menjangkakan sebarang perubahan harga semasa fasa akses awal permainan. Harga mungkin berubah selepas pelancaran.
Sudah tentu! Kami menghargai maklum balas daripada pemain kerana ia membolehkan kami mengenal pasti penambahbaikan berpotensi. Anda boleh berkongsi pandangan anda dan melaporkan pepijat di pelayan Discord kami, dalam bilik sembang teks khusus. Anda juga boleh membantu kami dengan menyertai ujian permainan yang kami adakan dari semasa ke semasa.