Planujemy zakończyć fazę wczesnego dostępu do gry, gdy zarówno my, jak i społeczność będziemy w pełni zadowoleni z produktu.
Planujemy dodać wiele funkcji, o które prosiła społeczność, w tym nowe tryby gry, mapy, broń i mechanikę rozgrywki.
Nie przewidujemy żadnych zmian cenowych w fazie wczesnego dostępu do gry. Cena może ulec zmianie po premierze.
Oczywiście! Bardzo cenimy opinie graczy, ponieważ pozwalają nam one zidentyfikować potencjalne ulepszenia. Możesz podzielić się swoimi przemyśleniami i zgłaszać błędy na naszym serwerze Discord, w dedykowanych pokojach czatu tekstowego. Możesz nam również pomóc, biorąc udział w organizowanych przez nas okazjonalnych testach gry.