Biz ve topluluk üründen tamamen memnun olduğumuzda, oyunu erken erişim aşamasından çıkarmayı planlıyoruz.
Topluluğun talep ettiği birçok özelliği eklemeyi planlıyoruz. Bunlar arasında yeni oyun modları, haritalar, silahlar ve oyun mekanikleri yer alıyor.
Oyunun erken erişim aşamasında herhangi bir fiyat değişikliği öngörmüyoruz. Fiyat, oyunun piyasaya sürülmesinden sonra değişebilir.
Elbette! Oyuncuların geri bildirimlerini almaktan memnuniyet duyarız, çünkü bu sayede potansiyel iyileştirmeleri belirleyebiliyoruz. Düşüncelerinizi paylaşabilir ve hataları Discord sunucumuzdaki özel metin sohbet odalarında bildirebilirsiniz. Ayrıca, zaman zaman düzenlediğimiz oyun testlerine katılarak bize yardımcı olabilirsiniz.