Deluxe Sürüm
Kadim bir dünya dışı manzaranın kalıntılarında uyanan kazazede arkeolog Amelia Cross olarak oynuyorsunuz. Başka bir kazazedenin uzaktan yardımı ile, bu gizemli dünyanın bulmacalarını çözmeli ve eve geri dönüş yolunu bulmalısınız.
Lost Orbit, oyunculara bitirmeleri gereken ek bir ana bulmacanın bulunduğu 10 yeni ve heyecan verici bulmaca odasına erişim izni verir. DLC, oyunun akışını değiştiren, gizli alanlarda keşfedilen 32 toplanabilir nesne içerir ve aynı zamanda oyuncuya yeni zorluklar sunar.
Tamamen bilinmeyenin içinde geçen aksiyon için uzay istasyonuna adım atın ve ana oyundan çok daha zor olan çeşitli kafa karıştırıcı bulmacalarla mücadele edin. Açık oyun yapısı, oyuncuların istedikleri sırayla bulmaca odalarını keşfetmelerini sağlar ve toplanabilir nesneler, her odaya ekstrem bulmaca hayranlarının takılıp kalmaları için ilave zorluklar sunar.
Hayranlarına 12 yeni zorlu bulmaca odası ve orijinal Q.U.B.E.'den lazerler gibi yepyeni mekanikler sunan Aftermath'te tam anlamıyla bilinmeyen bir aksiyon için harap bölgeye geri dönün. Harita üzerinde bulmanız için 42 şaşırtıcı gizli toplanabilir nesne ve ilerlemenizle birlikte gelişen ve dönüşen ek bir ana bulmaca vardır.
Q.U.B.E.'nin nefes kesici notalarına kendinizi bırakın David Housden tarafından bestelenen 2 müzik (Thomas Was Alone, Volume)