Q.U.B.E. 2
Jako archeolog, Amelia Cross, w niewyjaśnionych okolicznościach budzisz się wśród zakrytych piaskami ruin na obcej planecie. Kierując się wskazówkami innej ocalałej osoby, musisz rozwiązać łamigłówki czekające w tym zapomnianym świecie i znaleźć sposób na powrót do domu.