Resident Evil Requiem Deluxe Edition
En ny æra af overlevelseshorror er klar med Resident Evil Requiem, det seneste og mest medrivende indslag i den ikoniske Resident Evil-serie. Oplev skræmmende gys i selskab med FBI-analytikeren Grace Ashcroft, og oplev adrenalinsusende action med den legendariske agent Leon S. Kennedy. Begge figurers rejser og unikke spillestil bliver vævet sammen til én hjertestoppende, følelsesladet oplevelse, der vil få hårene til at rejse sig.
Byen ligger i midt-vesten i USA og er hjemsted for den tidligere, globale medicinalvirksomhed Umbrella.
Efter zombieudbruddet i 1998 godkendte regeringen en steriliseringsmission, hvor byen blev ramt af missiler for hurtigt at bringe situationen under kontrol – men regeringen dækkede hurtigt over historien.
En efterretningsanalytiker for FBI, der udviser intenst fokus og indsigt i deduktiv tænkning og analyse. Moderens død rystede hende, og gjorde hende til en introvert, der fordyber sig selv i sit arbejde. Så hun drog alene afsted til det forladte hotel for at undersøge dette mystiske dødsfald.
En af de overlevende efter hændelsen i Raccoon City. Han har en udtalt sans for retfærdighed og matchende fysiske evner, og siden den skæbnesvangre dag har han hjulpet til under utallige udbrud. Som erfaren DSO-agent, der bekæmper bioterrorisme, er han nu vendt tilbage for at undersøge den seneste række dødsfald i Midtvesten.