Resident Evil Requiem Deluxe Edition
Requiem dla zmarłych. Koszmar dla żywych. Przygotuj się na ucieczkę przed śmiercią podczas przygody, która przerazi cię do szpiku kości.
Resident Evil Requiem Deluxe Edition. Zawiera pełną wersję gry i zestaw deluxe. Niezbędnik dla prawdziwych ocalałych.
Nowa era survival horroru nadchodzi wraz z Resident Evil Requiem, najnowszą i najbardziej wciągającą odsłoną kultowej serii Resident Evil. Doświadcz przerażającego survival horroru z analityczką FBI Grace Ashcroft i wskocz w porywającą, pełną adrenaliny akcję z legendarnym agentem Leonem S. Kennedym. Ich przeplatające się losy i unikalne style gry tworzą wstrząsające, pełne emocji doświadczenie, które przerazi Cię do szpiku kości.
Miasto położone na Środkowym Zachodzie Stanów Zjednoczonych i centrala dawnej globalnej firmy farmaceutycznej Umbrella.
W obliczu plagi zombie w 1998 roku rząd zatwierdził operację sterylizacyjną i przeprowadzenie ataku rakietowego na miasto w celu błyskawicznego przywrócenia kontroli, lecz wydarzenia te zostały szybko zatuszowane.
Analityczka wywiadu pracująca w FBI, przejawiająca niezwykłe skupienie i biegłość w dedukcji i analizie danych. Śmierć jej matki wstrząsnęła nią do cna, czyniąc z niej introwertyczkę i pchając ją w wir pracy. Z tego powodu agentka samotnie wyrusza do opuszczonego hotelu, by zbadać tajemniczą śmierć.
Jeden z ocalałych incydentu w Raccoon City. Cechujący się silnym poczuciem sprawiedliwości i równie silną wydolnością fizyczną Leon reagował na wiele epidemii od czasu tego feralnego dnia. Teraz, jako doświadczony agent DSO walczący z bioterroryzmem, powraca, aby zbadać ostatnią serię zgonów na Środkowym Zachodzie.