Resident Evil Requiem - Demo Sürümü
Meşhur Resident Evil serisinin en yeni ve şimdiye kadarki en sürükleyici oyunu olan Resident Evil Requiem, hayatta kalma korku oyunları için yepyeni bir dönem başlatıyor.
Dehşete düşüren bu hayatta kalma korku deneyimini FBI analisti Grace Ashcroft ile birlikte deneyimle ve efsanevi ajan Leon S. Kennedy ile nefes kesici bir aksiyonun içine dal. Bu iki karakterin yolculuğu ve benzersiz oynanış tarzları, tüyleri diken diken eden ve yürekleri hoplatan, duygusal bir deneyimde bir araya geliyor.