Road 96
On this risky road trip to the border, you’ll meet incredible characters, and discover their intertwined stories and secrets in an ever-evolving adventure.
The discovery of exciting places, and unusual people on your own personal journey to freedom.
An ever-evolving story-driven adventure inspired by Tarantino, The Coen Brothers, and Bong Joon-ho. Made by the award-winning creators of Valiant Hearts and Memories Retold. Announced as part of the OMEN Presents initiative from HP Inc.
Moments of action, exploration, contemplative melancholy, human encounters and wacky situations. Set against a backdrop of authoritarian rule and oppression.
A stunning visual style, a soundtrack filled with 90s hits, and a thousand routes through the game combine so each player can create their own unique stories on Road 96.
Road 96 tells a poignant story of those trying to escape a corrupt and dangerous country through great gameplay and multiple playthroughs.