Road 96 - Hitchhiker Bundle
The Hitchhiker Bundle contains the game Road 96, its OST from 9 artists, the Documentary and a game book that tells the crucial story 10 years before the game.
The Road 96 Hitchhiker Bundle contains all you need to be a old and modern-times Petria connoisseur and to experience the Petria roadtripper life in the most authentic way! It contains the game Road 96, its OST, Documentary and a game book that tells the story prior to the game.
Road 96 is a crazy, beautiful road-trip.
An ever-evolving story-driven adventure inspired by Tarantino, The Coen Brothers, and Bong Joon-ho. Made by the award-winning creators of Valiant Hearts and Memories Retold. Announced as part of the OMEN Presents initiative from HP Inc.
Moments of action, exploration, contemplative melancholy, human encounters and wacky situations. Set against a backdrop of authoritarian rule and oppression.
A stunning visual style, a soundtrack filled with 90s hits, and a thousand routes through the game combine so each player can create their own unique stories.
Road 96: Prologue takes place in the Road 96 video game universe – 10 years before the events of the game, to be specific. You do not need to play Road 96 to appreciate the book, or vice-versa, but the two bodies or work align, and they complement one another. Therefore you should expect to recognize places, events, and characters, and you will expand your knowledge of Petria.
A collection of evocative, nostalgia-laced tracks, that express where you are on your journey, by some of the most talented and well-regarded names in music. A blend of folk, pop, dance music, and electronica songs that stay with you long after you’ve finished the game.
Road 96 tells a poignant story of those trying to escape a corrupt and dangerous country through great gameplay and multiple playthroughs.