Road 96 – Hitchhiker Bundle
Pakiet Road 96 Hitchhiker Bundle zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zostać znawcą dawnych i współczesnych czasów Petrii i doświadczyć życia podróżnika przemierzającego Petrię w najbardziej autentyczny sposób! Zawiera on grę Road 96, ścieżkę dźwiękową do niej oraz grę paragrafową, która opowiada historię rozgrywającą się przed wydarzeniami przedstawionymi w grze.
Road 96 to przepiękna, szalona przejażdżka.
Ciągle zmieniająca się, skoncentrowana na fabule przygoda zainspirowana twórczością Tarantino, braci Coen i Bonga Joon-ho. Pozycja stworzona przez nagradzanych twórców gier Valiant Hearts i Memories Retold w ramach inicjatywy OMEN Presents z HP Inc.
Podobnie jak uznane serie książek z lat 80. i 90. ubiegłego wieku, oferuje ona czytelnikowi przeżycie literackiej przygody, w której sam wybiera swoją ścieżkę.
Akcja Road 96: Prologue rozgrywa się w uniwersum gry Road 96 – dokładniej rzecz biorąc, 10 lat przed wydarzeniami z gry. Nie musisz grać w Road 96, aby docenić książkę, ani odwrotnie, ale te dwa dzieła są do siebie zbliżone i wzajemnie się uzupełniają. Dlatego spodziewaj się, że rozpoznasz miejsca, wydarzenia i postacie, a także poszerzysz swoją wiedzę o Petrii.
Kolekcja nastrojowych, budzących nostalgię utworów odzwierciedlających poszczególne etapy podróży, stworzonych przez najbardziej utalentowanych i uznanych artystów w świecie muzycznym. Mieszanka folku, popu, dance music i elektroniki, która zostanie z Tobą na długo po zakończeniu gry.
"„On the Road 96” dokumentuje twórczą podróż, jaką francuskie studio DigixArt odbyło w ciągu 3 lat pracy nad Road 96, której zwieńczeniem było wydanie ich najbardziej jak dotąd ambitnego i udanego projektu.