Rough Justice: '84
Zrób wszystko, aby Twoja raczkująca agencja ochroniarska kwitła, w tej strategicznej grze planszowej z kośćmi, kartami i podstępami w klimacie noir osadzonej w latach 80.
Każdy agent ma 5 atrybutów o różnych wartościach od 0 do 5. Wartość odpowiada liczbie oczek przydzielonych atrybutom podczas wykonywania rzutu kością.
Niektóre sprawy oferują różnorodną i wciągającą rozgrywkę z łamigłówkami charakterystycznymi dla tego gatunku i epoki (czytaj: minigry). Składają się one z mieszanki kryptogramów oraz cyfrowej i analogowej mechaniki – są to wyzwania matematyczne i oparte na refleksie.
Karty służą do tymczasowego zwiększenia wartości atrybutów podczas rzutów kością. Karty sprzętu (Gear Cards) mają różne poziomy, które wskazują na rzadkość karty, a także współczynnik trwałości, który wskazuje, ile razy można wykorzystać daną kartę, zanim zostanie usunięta z ekwipunku.
Aby wykorzenić zarazę nękającą miasto, trzeba wykorzystać wszystkie wpływy i dostępne zasoby: od agentów i dokładnie odtworzonej technologii inwigilacji z tamtej ery po znajomych na wysokich stanowiskach.
Lepiej uważaj – za kulisami tej walki o sprawiedliwość rozgrywa się znacznie większe przedstawienie. Tajna organizacja o ogromnych ambicjach rozszerza swoje wpływy w mieście Seneca City i ma Cię na celowniku.