Rough Justice: '84
Güvenlik, el koyma, kaçak kurtarma veya ek iş olsun, dava türünden bağımsız olarak dikkatli okuma ve planlama başarının anahtarıdır. Özel dava gereksinimlerini belirley, işi halletmesi için doğru ajanı gönder ve en iyi performansını göster.
Her ajan 0 ile 5 arasında değişen, farklı değerlere sahip 5 istatistiğe sahiptir. Değer, istatistik atışı yapılırken atanan zar sayısına karşılık gelir.
Bazı davalar, türe ve döneme özgü bulmacalarla (mini oyunlar) çeşitli ve sürükleyici bir oyun deneyimi sunar. Bunlar şifreli yazıların, dijital/analog mekaniğin, refleks bazlı ve matematiksel zorlukların bir karışımıdır.
Kartların kullanılmasıyla zar atışlarında istatistik değerleri geçici olarak artırılır. Teçhizat Kartları (Gear Cards), kartın nadirliğini, dayanıklılık unsurlarını ve envanterden çıkarılmadan önce kartın sahip olduğu toplam kullanım miktarını gösteren bir kademe değerine sahiptir.
Şehri kemiren kanserin kökünü kazımak için ajanlarından, çağa uygun gözetleme teknolojisinden, yüksek mevkilerdeki arkadaşlarına kadar sana sunulan tüm güçten ve kaynaklardan faydalan.
Ancak dikkatli ol, zira bu adalet mücadelesinin perde arkasında çok daha büyük bir hikâye yatıyor. Büyük emelleri olan gizli bir organizasyon, Seneca City'yi etkisi altına aldı ve hedeflerinde sen varsın.