Does this game have in-app purchases?
In-game purchases follow Epic Games Store policies. Players under 18 may need parental consent depending on local laws.
We may release additional DLC packs in the future. Players who purchase the Supporter Pack will receive all future DLC at no additional cost.
An internet connection is required initially to download and verify DLC purchases. After that, all content can be played offline.
DLC is tied to your Epic Games account. Other players can access the content when playing on your PC, but they won't own it on their accounts.