SharedScreen Wagons 2
A bright and fun game. Here you will compete in who is the best and fastest builder, who will smash the enemy base faster and who will be able to survive among enemy traps and long entanglements of their own and other trains!!!
SharedScreen Wagons 2 will allow you to experience a huge range of emotions: joy, sadness, fun, suffering (nowhere without it) and the exultation of victory =)