SharedScreen Wagons 2: Supporter Pack
It includes the game, all add-ons, and all add-ons that will be released. Bonus train models for all worlds and golden UI.
Hotseat Wagon 2 will allow you to experience a huge range of emotions: joy, sadness, fun, suffering (nowhere without it) and the exultation of victory =)