Adakah permainan ini ada pembelian dalam aplikasi?
Kami mungkin keluarkan lebih DLC. Pemilik Supporter Pack dapat DLC masa depan tanpa kos tambahan — edisi "beli sekali, kumpul penderitaan selama-lamanya".
Internet diperlukan untuk muat turun dan sahkan DLC. Selepas itu main offline — kekacauan berfungsi tanpa Wi‑Fi.