Czy ta gra ma zakupy w aplikacji?
Obowiązują zasady Epic Games Store. Gracze poniżej 18 lat mogą potrzebować zgody rodziców według lokalnego prawa.
Możemy wydać więcej DLC. Właściciele Supporter Pack dostają przyszłe DLC bez dopłaty — wydanie «kup raz, zbieraj cierpienie na zawsze».
DLC jest przypisany do twojego konta Epic. Znajomi na twoim PC mogą tam grać, ale nie pojawi się na ich kontach. Dzielenie się jest miłe; łączenie kont — nie.