Bu oyunda uygulama içi satın alma var mı?
Epic Games Store politikaları geçerlidir. 18 yaş altı oyuncular yerel yasalara göre ebeveyn onayı gerektirebilir.
Daha fazla DLC çıkarabiliriz. Supporter Pack sahipleri gelecek DLC'yi ek ücret ödemeden alır — "bir kez al, acıyı sonsuza topla" sürümü.
DLC Epic hesabınıza bağlıdır. PC'nizdeki arkadaşlar orada oynayabilir ama hesaplarında görünmez. Paylaşmak önemser; hesap bağlamak değil.