İster tarihin izinden gidin ister kendi rotanızı çizin, Civilization VII'de inandığınız şeyi inşa edin.
İmparatorluğunuza insanlık tarihinin her çağında liderlik edin. Antik Çağ'dan Keşif Çağı'na ve oradan Modern Çağ'a uzanan yolculukta, ister tek bir uygarlıkla tarih yazın, ister bir sonraki çağda bambaşka bir kimlikle yükselişe geçin ya da her ikisini harmanlayan karma bir rota belirleyin. Her çağda bilimsel, kültürel, askeri ve ekonomik dönüm noktalarına ulaştıkça bir sonraki çağ için avantajlar kazanacak; imparatorluğunuzun kimliğini ve stratejisini nasıl ve ne zaman şekillendireceğinize siz karar vereceksiniz.
Civilization serisinin şimdiye dek sunduğu en zengin lider kadrolarından biriyle tarihe yön veren isimlere hayat verin; askeri kudreti ya da siyasi dehasıyla tanınan devlet başkanlarından, felsefe, bilim, insan hakları ve daha pek çok alanda kalıcı izler bırakmış vizyonerlere uzanan bir seçki sizi bekliyor. Seçtiğiniz lider, çağlar boyunca size eşlik eder; sahip olduğu eşsiz yetenek de stratejinizi bir sonraki çağa taşırken ister sağlamlaştırmanıza ister yönünü değiştirmenize imkân tanır. Seri tarihinde ilk kez liderinizi uygarlığından ayrı seçebiliyorsunuz; bu da size oyun bonuslarını farklı şekillerde eşleştirip yepyeni stratejiler kurma özgürlüğü veriyor.