SMITE
Dołącz do ponad 40 milionów graczy SMITE, najpopularniejszej wieloosobowej areny bitewnej. Stań się legendą z mitów, wkrocz na Pole bitwy bogów i już teraz graj ZA DARMO!
Wykorzystuj specyficzne strategie różnych bóstw, ich legendarne uzbrojenie i potężne moce. Wciel się w Zeusa i ciskaj błyskawice na swych wrogów, atakuj z cienia jako Loki lub zmieniaj swą postać i wyprowadzaj przeciwników w pole, wcielając się w Suna Wukonga. Którego boga wybierzesz?
Arena bitewna to dla Ciebie coś nowego? Nie martw się. Tryb autozakupów, autoawansu i pojedynki na śmierć i życie pozwolą Ci od razu wkroczyć do akcji. Marzysz o zostaniu zawodowcem? Awansuj w tabeli i dołącz do drużyny, a może i Tobie uda się zagrać w Mistrzostwach Świata SMITE.