Sniper Elite 5
W najnowszej odsłonie tej wielokrotnie nagradzanej serii Karl Fairburne powraca do walki, aby odkryć Operację Kraken we Francji 1944 roku. Definiująca gatunek, realistyczna zabawa w snajpera z ulepszoną kamerą śmierci.
Francja, rok 1944 – w ramach tajnej operacji amerykańskiej piechoty US Rangers mającej na celu osłabienie umocnień Wału Atlantyckiego na wybrzeżu Bretanii elitarny strzelec wyborowy Karl Fairburne kontaktuje się z francuskim ruchem oporu. Niedługo potem grupa odkrywa tajny projekt nazistów, Operację Kraken, który może zakończyć wojnę, zanim alianci dokonają inwazji na Europę.
Wiele prawdziwych miejsc uchwyconych za pomocą fotogrametrii, by odtworzyć żyjące, wciągające otoczenie. Liczne punkty wejścia i ewakuacji, a także cele z listy osób do zabicia zapewniają zupełnie nowe spojrzenie na każdą misję. Zmierz się ze spiskiem nazistów w pojedynkę lub współpracuj z partnerem dzięki ulepszonej mechanice gry kooperacyjnej pozwalającej wam współdzielić amunicję i przedmioty oraz wydawać rozkazy i wzajemnie się leczyć.
Wtargnij do kampanii innego gracza jako snajper państw Osi i rozpocznij zabójczą zabawę w kotka i myszkę. Gdy będziesz śledzić swoją ofiarę, rozgrywka nabierze zupełnie nowego znaczenia. Ewentualnie jako Karl możesz wezwać posiłki, a drugi snajper pomoże ci znaleźć rozwiązanie w trudnej sytuacji.
Zmodyfikuj swoją postać i uzbrojenie, a następnie zdobywaj PD, medale i baretki, walcząc w niezwykle wymagających bitwach dla 16 graczy, które z pewnością poddadzą próbie twoje umiejętności snajperskie. Jeżeli preferujesz rozgrywkę kooperacyjną, możesz połączyć siły z maksymalnie 3 graczami i zmierzyć się z falami przeciwników w trybie przetrwania.