Sniper Elite 5
Ödüllü seri, Karl Fairburne'ün 1944 yılında Fransa'daki Kraken Projesi'nin sırlarını aralamak için verdiği mücadele ile geri dönüyor. Geliştirilmiş ölüm kamerası ile donatılmış, türü tanımlayan gerçek keskin nişancılık.
Fransa, 1944 - Brittany kıyılarında bulunan Atlantik duvarı güçlendirmelerini zayıflatmak üzere düzenlenen gizli bir US Rangers operasyonu kapsamında seçkin nişancı Karl Fairburne, Fransız Direnişi ile temasa geçiyor. Çok geçmeden Müttefikler daha Avrupa'yı işgal etmeye fırsat bulamadan savaşı bitirebilecek gizli bir Nazi projesini açığa çıkarıyorlar: Kraken Operasyonu.
Canlı ve sürükleyici bir ortam yaratmak üzere gerçek dünyadan alınan mekânlar, fotogrametri kullanılarak yaratılmıştır. Gizli giriş ve çıkış noktaları ile öldürme listesi hedefleri, her görev için yepyeni bir bakış açısı sağlar. Nazi senaryosunu tek başına veya ortağınla oyna. Geliştirilmiş eşli oyun mekanikleri sayesinde mühimmat ve eşyaları paylaşabilir, emir verebilir ve birbirinizi iyileştirebilirsiniz.
Bir Mihver keskin nişancısı olarak başka bir oyuncunun bölgesini istila et ve avını izlerken mücadeleyi yepyeni bir boyuta taşıyan ölümcül kedi fare savaşına gir. Alternatif olarak Karl rolünde oynarken destek çağırabilir ve çetrefilli bir durumdan çıkmana yardım etmesi için yanına ikinci bir keskin nişancı da alabilirsin.
Keskin nişancılığını gerçek bir teste tabi tutacak 16 oyuncunun kapıştığı rekabetçi savaşlara girerken karakterini ve ekipmanlarını özelleştir, bir yandan da XP, madalyalar ve kurdeleler kazan. Eşli oyunun tarzına daha uygun olduğunu düşünüyorsan 3 oyuncuya kadar takımını kurabilir ve Hayatta Kalma modunda karşına çıkan düşman dalgalarını savuşturabilirsin.