Sonic Colors: Ultimate
Join Sonic in the high-speed adventure of a lifetime across a colorful interstellar amusement park. Color the Universe in Sonic Colors: Ultimate!
The evil Dr. Eggman has built a gigantic interstellar amusement park bursting with incredible rides and colorful attractions – but he’s powering it with a captured alien race called “Wisps.” Use Sonic’s lightning speed to free the Wisps and learn the secrets of their amazing powers as you explore six unique colorful worlds, each filled with dangerous enemies and hurdles to overcome.