Sonic Colors: Ultimate - Digital Deluxe
The evil Dr. Eggman has built a gigantic interstellar amusement park bursting with incredible rides and colorful attractions – but he’s powering it with a captured alien race called “Wisps.” Use Sonic’s lightning speed to free the Wisps and learn the secrets of their amazing powers as you explore six unique colorful worlds, each filled with dangerous enemies and hurdles to overcome.
The new content introduced in Sonic Colors: Ultimate is unremarkable, but the base game still remains one of the best examples of how a modern Sonic game should be, even nearly 11 years later.