Sonic Colors: Ultimate
Przeżyj przygodę życia i rozwiń błyskawiczne prędkości z Sonikiem w kolorowym, międzygwiezdnym parku rozrywki. Pomaluj świat gry Sonic Colors: Ultimate!
Nikczemny dr Eggman zbudował ogromny, międzygwiezdny park rozrywki pełny niesamowitych i kolorowych atrakcji. Jednak miejsce to jest zasilane przy pomocy zniewolonej rasy obcych zwanych wispami. Wykorzystaj niebywałą szybkość Sonica, by uwolnić wispy i poznać tajemnice niewiarygodnej mocy. Zobacz sześć niepowtarzalnych, barwnych światów przepełnionych niebezpiecznymi przeciwnikami i przeszkodami.