Sonic Origins
Sonic the Hedgehog, Sonic the Hedgehog 2, Sonic 3 & Knuckles ve Sonic CD'nin klasik koleksiyon maceralarını, yeniden düzenlenmiş Sonic Origins'te tekrar yaşayın! Simgesel Green Hill Zone'dan tehlikeli Death Egg Robot'a kadar, Doctor Robotnik'in sinsi planlarını bozmak için yenilenmiş yüksek çözünürlükte anılarınıza doğru bir yolculuk yapacaksınız! Bu son sürüm, keşfedilecek yeni alanlar, ek animasyonlar ve yepyeni bir Yıl Dönümü modunu içeriyor!
Yüksek çözünürlükteki klasik Sonic oyunlarını ve her oyun için tamamen yeni açılış ile bitiş animasyonlarını keşfedin!
Yeni içeriklerin, mücadelelerin ve Museum üzerinden Special Stage'in kilidini açmak için çeşitli görevleri tamamlayarak coin toplayın.
Oyunun orijinal çözünürlüğü ve sınırlı can ile Klasik moddaki çeşitli bölgelerde Spin Dash ile ilerlemeyi veya sınırsız can ve yenilenmiş tam ekran çözünürlüğü ile yeni Yıl Dönümü modunda oynamayı seçin.