Are there any in-game purchases in SOS OPS!?
Yes, SOS OPS! offers additional content packs (DLC) that can be purchased separately. These DLC appear in the level menu. To access the DLCs, you need to go to its purchase page on the Epic Games Store through the game. The base game is fully available without purchasing the DLCs.
No. The base game is fully playable without any DLC. Additional content packs are optional for players who want extra missions and features.
From the main menu, the DLC will be displayed among the available options. Selecting a DLC will take you to its purchase page on the Epic Games Store, where you can complete the purchase. After that, the DLC will be available to play.
All purchases are processed exclusively through Epic Games’ official payment platform. We do not use any third-party or proprietary payment systems.