SOS OPS!
Someone’s putting out a fire, someone’s carrying a cat, someone accidentally drops a teammate off a roof, and someone else has no idea what the objective is — but they’re doing their best.
It breaks plans, creates ridiculous situations, and turns even the simplest actions into a chain of failures, shouting (and sometimes… victories).