SOS OPS! - BACKROOMS
SOS OPS! - Backrooms isn’t exactly about saving the city. Unless the city is made of endless yellow walls, silent corridors, and something that watches without blinking.
Traverse iconic and disturbing locations including Level 0, Level 37, Level Fun, Level 94, and Level THE END, each with unique atmosphere and threats.
Use the new crawling system to reduce visibility and move quietly through dangerous areas where standing could mean death.
Noise and light affect your survival. Every step, every movement, and every mistake can reveal your position.
Experience classic SOS OPS teamwork under pressure, now trapped inside claustrophobic environments that amplify panic and unpredictability.
Environmental physics create unexpected and often dangerous situations, forcing players to adapt on the fly.