Er der køb i spillet i SOS OPS!?
Ja, SOS OPS! tilbyder ekstra indholdspakker (DLC), som kan købes separat. Disse DLC’er vises i level-menuen. For at få adgang til DLC’erne skal du gå til deres købsside på Epic Games Store gennem spillet. Grundspillet er fuldt tilgængeligt uden at købe DLC’erne.
Fra hovedmenuen vil DLC’et blive vist blandt de tilgængelige muligheder. Når du vælger et DLC, bliver du sendt til dets købsside på Epic Games Store, hvor du kan gennemføre købet. Derefter vil DLC’et være tilgængeligt at spille.
Alle køb behandles udelukkende gennem Epic Games’ officielle betalingsplatform. Vi bruger ingen tredjepartsbetalingssystemer eller egne betalingsløsninger.