Adakah terdapat pembelian dalam permainan di SOS OPS!?
Ya, SOS OPS! menawarkan pek kandungan tambahan (DLC) yang boleh dibeli secara berasingan. DLC ini akan muncul dalam menu level. Untuk mengakses DLC, anda perlu pergi ke halaman pembeliannya di Epic Games Store melalui permainan. Permainan asas tersedia sepenuhnya tanpa perlu membeli DLC.
Platform pembayaran apakah yang digunakan untuk memproses pembelian ini? Adakah anda menggunakan platform Epic Games atau sistem pembayaran pihak ketiga, termasuk milik anda sendiri?
Semua pembelian diproses secara eksklusif melalui platform pembayaran rasmi Epic Games. Kami tidak menggunakan sebarang sistem pembayaran pihak ketiga atau sistem pembayaran proprietari.