SOS OPS!’ta oyun içi satın alımlar var mı?
Evet, SOS OPS! ayrı olarak satın alınabilen ek içerik paketleri (DLC) sunar. Bu DLC’ler seviye menüsünde görünür. DLC’lere erişmek için oyun içinden Epic Games Store’daki satın alma sayfasına gitmen gerekir. Ana oyun, DLC satın almadan da tamamen erişilebilir durumdadır.
Ana menüde DLC, mevcut seçenekler arasında gösterilecektir. Bir DLC’yi seçtiğinde Epic Games Store’daki satın alma sayfasına yönlendirilirsin ve satın alma işlemini orada tamamlayabilirsin. Bundan sonra DLC oynanabilir olacaktır.
Tüm satın alımlar yalnızca Epic Games’in resmi ödeme platformu üzerinden işlenir. Herhangi bir üçüncü taraf ya da özel ödeme sistemi kullanmıyoruz.